Veelgestelde vragen
Waarom nog een brochure ?
Een mens is visueel ingesteld. Indruk maken bij uw klanten en of toekomstige klanten is dus erg belangrijk. Een eerste indruk van een onderwerp of product gepresenteerd in een brochure is van essentieel belang. Maar niet alleen de inhoud, ook de kwaliteit en “look and feel” van de brochure speelt hierin een belangrijke rol.
Brochures maken is toch duur ?
Doordat wij grote afname van papier scherper kunnen inkopen en producties efficiënter en gecombineerd verwerken kunnen wij de kosten zo laag mogelijk houden. Een digitaal platform speelt hierin ook een belangrijke rol.
Zijn er minimale en maximale oplages ?
Wij hanteren een minimale oplage van 1.000 ex. Aan een maximale oplage hanteren wij geen grens.
Verzenden jullie ook de brochures ?
Wij kunnen het verzenden van brochures per post realiseren. U levert een adressenbestand aan en wij verzorgen de rest. Hier worden uiteraard wel meerkosten voor berekend.
Verzorgen jullie ook opmaakwerkzaamheden ?
Wij hebben de mogelijkheid om opmaakwerkzaamheden bij onze dochteronderneming onder te brengen. Zij zijn gespecialiseerd in hoogwaardig opmaakwerkzaamheden. Voor deze service wordt extern een offerte opgemaakt en worden de meerkosten doorbelast. Deze opmaakwerkzaamheden kan niet in combinatie met een online bestelling.
Kan ik onverwachte kosten verwachten?
Nee, de weergegeven prijs op de site is de prijs die ook direct vooraf als betaling wordt opgegeven. Mochten er onverhoopt extra kosten zijn, mogen deze niet zonder wederzijds overleg opgevoerd worden op de factuur.